martes, 26 de enero de 2016

A idade das árbores

Que hai tronco? Chámome Tronco Carballo Do Bosque e teño 19 anos. Como sei os anos que teño? É porque teño 19 aneis. Sei que aparento ser un tronco, pero son unha rama, e oféndeme que me chamen tronco. Non estou tan gordo!


Os meus aneis son máis ou menos concéntricos, o que quere dicir que as estacións que vivín tiveron similares condicións climáticas, e que o sol dábame por todos os lados por igual.


Tamén podes preguntarte: Por que teño algúns aneis máis escuros que outros? Pois ben, os máis claros medraron en primavera e os máis escuros, no verán, posto que ao ter menos auga en verán, as miñas capas medran máis apretadas e a cor concéntrase.


Xa non teño máis que explicar sobre a miña vida, así que despídome. Bo día!


                                                                              María, Sara, Raquel, Violeta, Edgar e Ana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario